جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت با قالب پیش ساخته

۶ بازديد

قالب پیش ساخته وب سایت به قالبی گفته می شود که قبلا توسط شرکت یا شخصی دیگر طراحی شده و در حال حاضر توسط افراد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا افرادی که زمان و بودجه کمتری دارند قالب پیش ساخته را برای وب سایت خود در نظر می گیرند.

مردم فکر می کنند داشتن سایت کاری سخت و زمان بر است و حتما باید خودشان مدیریت کنند. به عنوان مثال افرادی را دیده ام که طرز فکرشان در رابطه با داشتن وب سایت این است که هزینه کافی و زمان برای سایت ندارند چون به این فکر نمی کنند که با این سرمایه گذاری ناچیز بر بروی کسب و کار خود، می توانند درآمد خود را اچند برابر افزایش دهند.

تفاوت سایت و قالب پیش ساخته

در ابتدا بهتر است بدانید که سایت پیش ساخته و قالب پیش ساخته با هم متفاوت هستند. سایت آماده به این معنی است که یک شخص یا شرکت  سایتی را به صورت اختصاصی طراحی کرده و آن را به چندین نفر می فروشد. به دلیل هزینه بالای طراحی سایت با قالب اختصاصی، اکثر افراد ترجیح می دهند با هزینه کمتری وب سایت خود را طراحی کنند تا بودجه بیشتر را بر روی سئو سایت خود بگذارند. اما قالب پیش ساخته متفاوت می باشد به این معنی که اگر بخواهید سیستم مدیریت محتوای وب سایت شما از نوع وردپرس باشد باید از یک قالب استفاده کنید که قالب پیش ساخته هم که از قبل طراحی شده واین قالب هم برای هزاران سایت قابل پیاده سازی است.

مزایای قالب پیش ساخته

یکی از بزرگ ترین مزایای قالب های پیش ساخته قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن است که با توجه به حوزه کاری خودمی توانید آن را پیدا کنید.

معایب قالب پیش ساخته

یکی از معایب قالب پیش ساخته این است که برخی از افراد دوست دارند وب سایت خود کاملا اختصاصی و همه بخش های آن متناسب با سلیقه خود باشد و به هیچ عنوان مشابه آن را کسی ندیده باشد که در این صورت به این گونه افراد پیشنهاد نمی شود. از عیب های دیگر آن هم این است که در صورتی که فرد متخصص با آن کار نکند ممکن است برای سئوی وب سایت مضر باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از بک لینک و یا تاثیر رفتار کاربران بر سئو به صفحه لینک شده مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.